Sola och bada

Skriv inläggstext 

Sol och bad heeeeela dagen lång men jag erkänner att jag saknar hemma och mina djur. Kan lätt bli lite rastlös när det är chill hela dagarna. Sen är det nåt med mig när jag inte har några måsten, då kommer tankarna om häst igen. Jobbiga känslan av att jag vill ha igen. Ser många som köpt häst nu och det gör mig lite avis faktiskt, även om jag glädjs åt deras lycka. Min tid kommer säger alla, men när man går och väntar så går tiden ibland väldigt sakta. När man längtar. 


Men vem vet, kanske inte är meningen jag ska ha häst. Min rygg är paj, kroppen gör ont och med tre barn framför mig så finns knappast pengarna heller. Inte om jag inte hittar annat jobb eller börjar tjäna mer vid sidan av det jobb jag redan har. Hur man nu ska lyckas med det när man redan jobbar heltid. 

Tur jag har min små hundar i alla fall. Mina små pissråttor.❤️ 

Nu måste jag doppa mig lite innan jag smälter bort här i värmen. Tål verkligen inte värmen lika bra nu som jag gjorde när man var lite yngre. Badar typ hela tiden. Men nu får jag gå i barnpoolen då Evan sover i vagnen här bredvid. Då ser jag honom om han skulle vakna, men pool som pool!😃 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0