Tillbaka till vardagen

Från detta:



....till detta:



Semester med sol och bad och tillbaka till vardag med måsten och lite mer kyligt väder. Men jag gillar ändå hemma! Borta bra men hemma bäst! 


Evan lyckades bli bra efter en hel dag inne på hotellet med vila och vatten så vi kunde fortsätta att njuta svärmen sista dagen. Dock fick jag lite illamående en dag också så halva den dagen låg jag och vilade. Men jag vet ju vad det beror på så det var ingen fara. Jag hann bada och sola mycket ändå. 

Nu är vi hemma igen och jag hade verkligen saknat mina små söta hundar! Tänk vad det känns tomt så fort man är ifrån dem. Vi promenerade bort till mormor en sväng idag och fikade lite. Barnen ville säga hej och hade saknat henne. Gjort rent båda akvarierna har jag också gjort och klippt gräset på baksidan. Även om jag fortfarande har semester så är det hela tiden saker att göra. I morgon väntar tvätt och städning. Jag städade inte innan vi åkte så då får vi ta tag i det nu istället. 

Men nu sovdags! 
Natti natti!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0