Dags att krypa till kojs..

God kväll!
Vi åkte aldrig iväg idag som jag tänkt. Eller vi åkte i och för sig hem till Jaya och Charlie på em så Elina fick leka av sig och jag gosa lite hundvalp. Jaya har ju nu fått hem sin nya hund Elliot!😍 Så gudomligt söt så man dör! 

(null)

Annars idag har vi bara varit hemma. Elina ville baka så vi gjorde supergod saffrans-sockerkaka som blev helt perfekt saftig med massa saffranssmak! Den är slut nu kan jag lova!😂 slank ner illa kvickt! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu på kvällen efter barnen somnat har jag suttit vid datorn och försökt lära mig lite mer i Lightroom och Photoshop vilket jag tycker är skitsvårt!men en vacker dag SKA jag kunna redigera så bilderna blir magiska! Jag vill och jag SKA! Ska nog spara pengar så jag kan gå en kurs eller nåt. Lekte med två bilder som skulle bli en. 🙈 Jaja, måste ju börja någonstans. 

(null)

Natti natti! Nu ska jag sova så jag orkar gå upp till jobbet i morgon. Börjar kl 7!😴


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0