Lite bättre nu efter julen

Vi har haft jätte bra julfiranden både här hemma och även hos Taki och Marie. Senare idag blir det ännu mer hemma hos min mamma också. Barnen har varit helt fantastiska hela julen och dom uppskattade alla sina fina klappar jätte mycket. Vi har lekt massor och bara njutit av allting. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Jag mår lite bättre nu även om många jobbiga känslor sitter kvar. Lättare att inte tänka så mycket när det har varit fullt hus och massa annat som ska fixas. Värre när jag är ensam.

Jag ska fortsätta ta en dag i taget och jobba med mig själv. Inte långt kvar nu tills bebis kommer heller så snart kan jag börja räkna ner. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0