Äntligen friska igen

Hej allihopa! Nu är vi back on track igen. Barnen är nu friska och jag har kunnat börja jobba igen. Full rulle som vanligt igen och alltid massor att göra.


Igår pajade vår varmvattenberedare så idag har vi fått en ny installerad. Skönt men väldigt dyrt. Det läckte ut vatten i princip hela dagen igår så jag fick bli sen till jobbet för att vänta på rörmokaren. Det bara rann och rann. Fick byta i bunkarna ca var 5 minut så jag satt som bänkad ute i hallen hela dagen. Och jag använde säkert 30 handdukar.😓 

Har även passat på att fixa lite julklappserbjudanden med fina produkter från Forever Living. Så det finns massa färdiga paket här som väntar på att få komma som fin julklapp till någon.☺️



Och nu samtidigt som jag skriver till er så står jag och lagar middag. Evan leker med vatten och Elina leker på sitt rum. Idag är vi själva då Christer är på en utbildning med jobbet. Delikata korvar med pommes blir dagens middag. Enkelt, snabbt och gott!



Sen blir det lite film med barnen innan läggdags.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0