sjukling idag.

Idag har sovit nästan hela dagen med huvudvärk. Varit hemma från jobbet och bara försökt vila upp mig och min onda rygg. Barnen fick gå en kort dag idag på förskolan i alla fall så jag kunde vila. Har verkligen varit helt slut idag. Ska strax sova igen. 
 
I morgon är vi bjudna på ett kalas hos Christers kompis dotter som fyller 3 år. Får hoppas jag känner mig lite piggare då så jag kan följa med. Skulle även vilja orka gå en sväng i skogen med hundarna. Går ju inte riktigt när man har barnvagnen med så man får passa på när Christer är hemma så jag kan gå en sväng själv eller alternatiivt att Elina får hänga med. Så mysigt i skogen. 
 
På söndag har jag en inplanerad hästtävling där jag ska vara funktionär. Lite jobbigt samtidigt som det är kul. Man blir ju så sugen själv på häst när man ser alla andra men jag får bita ihop. En vacker dag kanske det är min tur. 
 
Vad hittar ni på denna helg?
 
God natt och sov så gott!
 
 
 
Mina fina barn!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0