Full rulle hela helgen

I fredags besökte vi leklandet exploria. Var där i flera timmar och barnen lekte massor, åkte rutschkanor, åkte brandbil, fick släcka en "brand", köra bil, titta på dinosaurier och äta hamburgare. Båda slocknade på en gång när vi åkte hem. Så sen blev det en sen kväll eftersom Elina inte kunde somna på kvällen igen. Men men, kul hade dom.  






Igår var jag och Elina iväg och hjälpte Pia att flytta Confekt från betet till hans mya stall. Och idag ska jag hjälpa Jenny att köra henne och Sammy på dressyrtävling. Så full fart hela helgen. Hoppas på att få se lite fler fina eqipage idag på banan. Dressyrnördig som man är. 


Men först ska jag gå en långpromenad med hundarna innan jag åker för att hämta Jenny. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0