Dags att berätta även här

Förra veckan när vi var i Spanien, så friade Christer till mig!😍 23/8 dagen innan vi skulle åka hem så läste han upp en egenskriven dikt för mig, gick ner på knä och gav mig en blå ring som kostat 2 euro!😍😂❤️

Jag som varken bär ringar, halsband, örhängen eller armband är nog inte så lätt att köpa till så han valde denna då både han och jag älskar blått. Sen ska vi välja ut fina riktiga ringar när vi kommer hem. Tänk, att inom en snar framtid är vi inte bara sambos och föräldrar till våra tre barn, utan även man och fru!❤️ Självklart måste vi se över hur och när det ska ske beroende på ekonomiska frågor men ändå, vi får i alla fall visa att vi tillhör varandra med vackra ringar på våra fungerar som symboliserar kärlek.  Denna dikt fick min mage att pirra, leendet att spricka och hjärtat slå ett extra slag❤️

(null)

(null)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0