Äntligen sängen

Christer kom hem med fina rosor till mig efter jobbet och så satte vi igång och göra hemmagjord pizza från Linas matkasse. Evan var förste pizzabagare och hällde på tomatpurén och hjälpte till med att fixa pizzasalladen. Så duktig så!

(null)

(null)

(null)

Verkligen en alla hjärtans dag i sjukstugans tecken. Hängiga grabbar och soffmys. Men jag fick i alla fall en liten powerwalk nu efter nattningen. Senaste veckan som varit har verkligen bara bestått av att vara hemma och allt vardagliga med barnen. 

Nu ska jag äntligen få sova i alla fall! Ögonen går i kors och min kropp känns så trött trötts att jag mest slappat idag. Elina var inne och sa god natt till alla mössen innan hon gick och lade sig och nu säger jag god natt till er! 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)                       



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0