Man får passa på medans dom sover

(null)

Sitter och klipper ut mönster till en annan slags body som jag vill prova att sy. Gäller att passa på medans grabbarna sover. Man får ju ungefär 30 minuter lite då och då när man kan vara kreativ en stund så allt tar lite extra tid. Men jag har inte bråttom även om jag gärna skulle vilja sitta vid maskinen mer för att lära mig. Men barnen kommer först. 

Var ett tag sen också som jag hade tid att redigera bilder också. Det är också något jag vill göra men som får vänta lite tills mer tid finns för koncentration. Idag har jag dessutom lite huvudvärk så är nog inte så bra att anstränga ögonen för mycket. 

Elina var super duktig på BVC i alla fall. Modig som bara den när hon skulle ta sin vaccinspruta och hon har växt så det knakar.  Mammas stora tjej!

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Alltid ska hon posera när man fotar och göra roliga miner.😂 

Eftersom hon var så duktig så hade jag lovat en bit tårta när vi kom hem. Mums!  Vi åt ju faktiskt ingen tårta på min födelsedag i lördags så vi fixade hem en igår istället för semla. Så idag fick dom resterna. 
(null)

Nu en kopp kaffe och fortsätta klippa och tejpa mönster. 😃


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0