Min födelsedag!

Yeaay idag fyller jag år, hela 32! Shit vad gammal man börjar bli. Har fått en symaskin, pengar, trådlösa hörlurar och massa fina grattishälsningar! Snart får vi lite gäster här också. Taki, Marie och Julian kommer hit på lite middag. 

Eftersom jag fick symaskinen i förskott så blev presenten idag att Elton får inviga sin nya body som jag sytt alldeles själv. Första riktiga klädesplagget. Lite snett i nån söm, fel sorts knappar och lite fel med mönstret men är ändå så nöjd för att vara min första.😃

(null)

(null)

(null)

Annars i veckan har vi bland annat lekt i lekparken, myst i soffan, käkat lunch med Eva och tagit det väldigt lugnt. Måste försöka få mina fryslortar till hundar att vilja vara ute lite mer så jag kan gå riktiga promenader snart. Dom vill ju bara vända hem efter en liten bit när det är kallt så det blir ingen sån motion som när jag hade mina stora hundar. Men jag ska nog lyckas lista ut hur jag ska få dom att vilja gå mer. Ingen av dom gillar ju direkt att ha täcke heller. Kanske får sy nån varm tröja var till dom som är bekvämare att ha på sig kanske.😂

(null)

(null)

(null)

(null)

Denna vecka har vi haft Linas matkasse men bara lagat tre rätter av 5 än så länge. Ganska skönt ändå att veta exakt vad och hur man gör med varje rätt. Skönt att få lite tips och variation när man själv inte orkar tänka.

(null)

(null)

Ska försöka blogga lite oftare. Har varit dålig på det sista tiden. Men nu måste jag vara lite social här hemma. Gästerna kommer strax. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0