En dålig dag för min del

Idag har jag inte haft något tålamod alls. Känt mig grinig och irriterad och framförallt trött. Orkar inte med konflikter med barnen och är bara allmänt less på att behöva tjata om allt. Dessutom så vart det inte så glada miner här hemma när jag hade köpt nya akvarium så jag får helt enkelt sälja vidare dom men ev behålla en del av fisken som kom med som kan bo med mina andra i stora karet jag redan har. Ska nog försöka att inte handla grejer framöver då allt jag gör för tillfället mest blir fel känns det som. 

Jaja fick ju njuta nån dag i alla fall av att titta på de nya akvarierna. Men är ni intresserade så finns här till försäljning nu. Både med och utan fisk och även med möbel till. 

Ska strax gå och lägga mig. Så jag kanske vaknar på bättre humör i morgon. Då är det kick off med mina forever kollegor och föreläsningar. Kanske ger det mig lite ny energi förhoppningsvis. 

(null)

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0