Kalaslördag och slapparsöndag

Vår helg började ju redan i fredags eftersom barnen då är lediga. Och nu ännu mer lediga än vanligt, sommarloooooov!! Julia var här med oss hela dagen och vi pysslade mycket med kaninerna och testade även på att hoppa lite med dom. Både ute på ängen där vi även kunde höja hinderna lite, samt på altanen där fokuset bara var på att få kaninerna att tänka framåt mot nästa hinder. Blade och Rosetta var faktiskt riktigt duktiga. Drop förstod inte riktigt grejen och Ester fick inte testa alls eftersom hon ev är dräktig. 

(null)

(null)

(null)

(null)

På kvällen sen så åkte jag med Pia och promenerade med Confekt. Att umgås med hästar så här gör mig både glad och ledsen på samma gång. Det triggar tankar och drömmar hos mig som inte går att uppfylla. Och det gör mig ledsen. Samtidigt som det i stunden är mysigt. 

(null)

(null)

Lördagen startade jag med ett zumbapass på gymmet. Grymt jobbigt när man precis stigit upp ur sängen men nödvändigt om jag ska förbättra min fysik. 

Sen åkte vi på Edens 3 års kalas och där fanns massa gott att äta samt så kom Jacson och var "ponnyhäst" och Pippi Långstrump som lekte med alla barn. Jätte mysigt med picknick i gräset och trevliga människor. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Efter det så hämtade vi en kaninbur i Nynäs och sen vart det en slapparkväll hemma med lördagsgodis och popcorn. 

Och idag söndag så har jag bara slappat. Sovmorgon och sen bara suttit på altanen och i soffan. Just nu ligger jag i badkaret för mig själv. Känner att det är en sån dag idag när jag bara behöver få vara. En grubblardag där jag inte riktigt kan styra mina tankar. Känner mig lite nere  och allmänt deppig. 

Ska scrubba kroppen med Forevers scrub så jag blir ren, len och fräsch så känns det kanske bättre efteråt. 

(null)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0