Trött dag

Idag vaknade jag eller rättare sagt blev väckt kl 6. Trött som bara den och kände mig irriterad redan från start. Sen var morgonen bara jobbig kände det som. Min kropp är så slut. Ont, trött, tung och bara som spagetti. Hur ska jag orka ta tag i nån träning när jag känner mig så trött. Jag behöver ju verkligen komma igång. Noll motivation faktiskt vilket känns tråkigt. Nä idag är en sämre dag helt enkelt. Hoppas på att humöret blir bättre fram mot eftermiddagen. Just nu vill jag bara dra täcket över mig och gå och sova. Jag är verkligen som en berg och dalbana. När jag är trött i kroppen och känner väldigt mycket av min onda rygg så blir mitt humör och mitt tålamod piss. Och sen är det bättre andra dagar. 

Men men bara kämpa genom denna dagen. Skönt att vara ledig iaf och kunna vila lite nu när barnen är på förskolan. 

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0