Idag fyller han år!

Idag är det min charmis födelsedag! Evan blir hela 2 år! Stora killen! 
(null)

(null)

Denna helgen som kommer är det två kalas. Först Elinas kalas med hennes vänner och sen söndag släktkalas för Evan. Fick precis en leverans från mat.se med kalasgrejer samt lite annat. 

(null)

Denna veckan har Christer jobbat väldigt mycket så jag har umgåtts med mina fina vänner Eva, Jenny och Lisa olika dagar. Promenerat, chillat, fikat, lunchat och haft det allmänt kaos med alla bernen. Igår åkte jag iväg själv med alla barn också och köpte lite nya tyger. Måste ju ha lite att jobba med så det blir lite kläder. Men det var lättare sagt än gjort. Fick muta med Mc Donaldsmiddag så dom skulle vara lugna och stilla i affären och inte riva ut allting. Så pinsamt när dom är helt crazy och inte lyssnar. Nu ska tygerna bara torka efter att jag tvättat dom så jag kan hugga i med saxen. Jag hoppas ju verkligen att jag hinner få ihop ganska många plagg till marknaden. Men det får bli som det blir annars får jag kanske ta beställningar helt enkelt.☺️  Har i alla fall fyra par byxor klara i storleken 50/56.

(null)

(null)

Lillemannen här hemma växer så det knakar i alla fall. Hela 58 cm lång och 4770g tung nu! 

(null)

(null)

(null)

Men nu är det dags för mer kaffe och passa på att sitta en stund i soffan medans födelsedagsbarnet och lillknorr sover. Trött som man är! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0