Sjukstuga igen

Både igår och idag har jag haft alla barnen hemma då alla är snoriga och hostar. Jäkla förkylningar som inte vill försvinna. Känns vi varit sjuka till och från ända sen Elton föddes. Det går liksom bara runt. 

(null)

(null)

Igår tillbringade vi dagen inomhus nästan hela dagen och bara tog det lugnt. Dock fick Evan och Elina åka med i vagnen på kvällspromenaden. Evan fick ligga i liggdelen😂. Så söt så! 

(null)

Idag har vi i alla fall tagit oss ut till en lekpark för lite mer frisk luft i det fina vädret. Idag är barnen piggare men snoriga. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Barnen är så glada i lekparken.😍 

Jag tycker man blir så seg av att bara vara hemma som igår. Vill typ bara sova då, men det går ju inte med tre barn hemma. Har ringt till vårdcentralen idag i alla fall och bokat tid för min onda rygg IGEN. Står inte ut vissa dagar. Mitt humör blir skit när jag har ont och jag känner mig ännu tröttare dom dagarna det är som värst. Känner mig som en 90 åring, stel som en pinne och kan inte röra mig som jag vill.  Och till råga på allt så har diskmaskinen börjat strejka hemma också så jag har fått stå å diska för hand! Hahaha! 

(null)

Men en sak som är bra i alla fall är ju att det finns så man kan beställa mat på nätet nuförtiden vilket har blivit min räddning alla gånger nu när barnen varit sjuka.  Så smidigt att få allt hemlevererat.

(null)

Nu längtar jag efter friska barn, varmt väder och mer energi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0