Wow vilken kalashelg

Denna helgen har det varit fullt ös hela  tiden. Först kalas för Elina med massa kompisar som röjde gärnet. Ballongleken, tårta, popcorn, chips, fiskdamm, kakor och massa lek! 

(null)

(null)

(null)

(null)

Sen på söndag så hade vi släktkalas här hemma för Evan som blivit stor han med. Ännu mer tårta, bullar, kakor och kärleksmumstårta med grädde.  Så denna helgen har varit väldigt onyttig och full med socker! 

Denna veckan måste jag börja skärpa mig. Måste ta tag i mig själv och vad jag stoppar i mig. Börjar gå lite överstyr och jag kommer aldrig komma i form igen om jag bara äter massa skit hela tiden. 

Men nog om mig, kalasen var lyckade båda två och barnen var mer än nöjda. Alla trötta efter allt ståhej så jag och Christer avslutatekvällen igår med en film och popcorn. 

Idag är jag trött!! Sovit dåligt och känner mig tom på energi. Behöver hitta nåt sätt att peppa mig själv så jag hittar energin jag behöver för att orka börja träna. Barnen är hemma idag då vi dels försov oss eftersom jag inte ville ställa klockan när jag väl fått bebis att somna, och dels för att Evan är lite snorig. Så vi tar en lugn dag idag och chillar i soffan.

(null)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0