Att det ska ta sån tid

Att natta mina barn är verkligen ingen dans på rosor. Tjafs, skrik, och bara allmänt stök. Varför ska det vara så jobbigt att gå och sova?? Är ju typ det skönaste som finns. 

Igår hälsade jag på min barndomsvän Petra. Vi promenerade med våra små hundar och fikade. Hon har en liten Prazky Kryzarik så den är ju samma size som mina. Hennes bästa vän och stöd, lilla Ella!❤️ Petra lider nämligen av sjukdomen LSE som är en autoimmun sjukdom. Massa vistelser på sjukhus och ont överallt jämt.❤️
Endast 1 år äldre än mig och har redan fått byta ut ena höften och går med rullator. Min fina vän!❤️ Du är en kämpe!! 

(null)

(null)

(null)

(null)

På eftermiddagen kom Eva och Julia förbi och hängde med oss och käkade middag med oss. Trevligt som vanligt! Jag har så fina vänner!

Idag efter lämningen på förskolan så åkte jag och Elton till IKEA. Köpte lite grejer inför en marknad jag ska stå på nu på lördag. Mina hemsydda barnkläder ska visas och eventuellt bli sålda. Så pirrigt! Nybörjare som jag är. Men det ska bli kul och spännande.  

Hämtat gnälliga barn på förskolan och sen blev det rester till middag och nybakat, nyttigt, superenkelt bröd. Lite av varje, typ som tapas. 

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

(null)

Nu hoppas jag bara att barnen vill somna snart. Men med min vanliga tur när jag nattar så lär dom inte somna förens det är dags för mig att sova också = får inget gjort. 

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0