Morning sunshine

Halv 7 ville lille mannen vakna och bajsa. Vilken sovmorgon!!! NOT!! 
I natt har vi fått dela på oss då stora barnen krånglat rätt mycket. Christer har fått sova/sover hos Elina i hennes säng och jag å grabbarna i vår säng. 

(null)

Idag ska jag stå på marknad i Sköndal. Spännande, men jag kommer vara så trött. Blir nog mascara på! 😂

Dagen igår vill jag helst glömma även om den innehöll några små guldstunder så var större delen bara jobbig. Tjat, tjat å mera tjat. Vår promenad på dagen i solen var rätt mysig ändå och jag fick en fin blombukett av Elina. 

(null)

(null)

(null)

Dags att vakna till liv kanske och faktisk börja förbereda mig lite. Pirrigt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0