Älskade Kira

Även kallad Grisen..I 7 år har jag haft dig å hoppas på många fler år! Kan man annat än älska denna hunden?!
Ibland blir man tokig på henne då hon är världens mest envisa hund! Sen kommer hon å knorrar som bara hon kan å viftar på hela rumpan. :) så söt med sina skelande gula ögon. För att inte tala om hennes otroligt roliga glädjesprång hon gör efter hon har bajsat, skrattar lika mycket varje gång. Eller när man försöker smyga med att ge henne en godbit som inte Mili tål å hon smaskar högt flera gånger. Hon är för go! Och även fast hon har "övergett" mig lite sen Christer kom in i bilden (hon är helt galet förälskad i honom å försöker sno honom från mig) så älskar jag henne mer å mer för varje dag som går. Att man kan känna så starkt för en hund, glädjen man känner varje gång dom kommer springandes emot än å man står med ett leende på läpparna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0