plugglördag

Idag är en pluggdag. Har renskrivit 4 uppgifter som jag gjort igår å idag. Å ska fortsätta att göra fler arbeten under dagen. Måste bli klar nu känner jag. Har blivit tvungen att skjuta upp plugget lite dom senaste veckorna då det varit mycket jobb, mycket Beauty å mycket Hund hemma. Har varit för trött på kvällarna å bara velat sova. Men idag är en bra dag att plugga på. Vädret ute är skit, till och med så illa att tjejerna inte vill gå ut. Å stallet e klart redan. Va där i morse å fixade allt men får väl se om jag får Beautyabstinens å åker dit å kelar en stund ikväll. Hade gärna åkt till Hööks idag å kollat efter en kavaj men tar det när vädret är bättre.
Längtar tills jag ska börja praktisera oxå. Har inte bokat nåt än men måste kolla med jobbtiderna å så först.
Nu har jag "bara" 11 rasuppgifter kvar och 4 böcker att läsa å skriva om. Sen självklart teoriprovet oxå. En del kvar me andra ord men det är ganska kul ändå. Jag kan å jag vill!

Nu tillbaka till plugget!




 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0