Tisdag, onsdag....

Nu har jag ca 1 timme kvar på denna jobbdag. Wiieeee!! Har inte riktigt hunnit allt som jag tänkt hinna här idag men vi har varit en kort då min mygga va sjuk. Typiskt.. Men men.. Hr lyckats göra några kunder glada iaf. Fick en kram av en nöjd kund så det kändes bra. Då har jag iaf gjort nytta. :-)

I morse hade jag hopplektion för min nya "elev" Hannah. Ska hjälpa henne nu i åtminstone 6 veckor framåt. Hade lektion förra veckan oxå å jag såg redan skillnad å att hon jobbat å tänkt på det som vi gick igenom, så det var kul!

Betty Boop har fått vila idag och igår så vi har bara myst. Hon är så kelig.

Igår fick jag vara barnvakt åt Challebus oxå. :-) vi åkte då till Ågesta å klappade å tittade på hästarna. Han älskar ju hästar å tjatar ofta om dom. Vi hade mysigt å åt pannkakor i cafét.

Nu ska jag börja städa här på jobbet å förbereda för stängning.
Ha en fin kväll alla!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0