En tur i skogen

Igår hade jag fått frågan om jag ville rida ihop med Anna å "gulan" alltid trevligt med sällskap.  Så vi begav oss mot skogen för en mysig liten kortis. Blev mest skritt då Beauty inte är igång å två korta travsträckor där Beauty vart jätte pigg å ville springa fort. Fick bromsa upp henne å lugna henne för att hon inte skulle slängtrava. Blev endast ett bocksprång oxå precis i början. Precis som vanligt då.  hon gör ju så ganska ofta å tror det beror på att hon inte "gått in" den spända sadelgjorden. För efter hon lugnat sig är hon ju hur fin som helst.
Det enda som va synd under ridturen var att jag fick så ont i min ljumske. Har ju ett brock där som eventuellt ska opereras. Va tvungen att gå sista biten hem då det gjorde för ont för att kunna sitta kvar uppe på ryggen. Men jag känner mig ändå nöjd efter turen igår. Så himla mysigt! 

Ha en fin dag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0