Frånvaro

Eftersom jag är här borta i det underbart soliga landet så hoppas jag att ni inte tar illa upp av att jag verkar lite frånvarande i mitt bloggande. Är inte det första jag tänker på direkt när jag e här. Men ber om ursäkt ändå och hoppas att ni snälla människor som ändå tar er tid att ibland kika in å kolla min blogg fortfarande vill och kommer att göra det. :)
Ligger just nu nere vid poolen å glassar under ett parasoll. Har tagit några dopp lite då och då för att svalka mig. Vattnet är sådär lagom i temperatur så man precis känner att det svalkar men ändå inte gör så att man fryser när man är i. Bakom oss uppe i bergen hörs bersggetter som BÄÄar och tittar man upp ser man hur dom tar sig fram hur smidigt som helst mellan de olika stenarna. Och djurvän som jag är så vill jag helst av allt klättra upp och försöka klappa dom men eftersom jag vet att dom kommer bli rädda och inte alls kommer vilja bli klappade så avstår jag å håller det i mina tankar istället.
Har för övrigt läst ut en bok som heter Champagneflickan som handlar om en svensk strippas berättelse. Enligt mig en bra bok. :)
Christer ligger här bredvid mig på sin solstol utan ett parasoll och med sitt strandlinne över huvudet och ansiktet. Ser ganska kul ut måste jag säga. Kvällen kommer till hans stora glädje tillbringas i nån bar där storbilds TV finns så han kan se en fotbollsmatch. Själv kommer jag nog ta med min lilla rosa så jag kan surfa lite under tiden.
Nog berättat för stunden. Ska börja läsa lite i min andra hundbok nu snart, men först ett svalkande dopp! :)


Kommentarer
Postat av: Sara

Owh, låter super härligt! Är avundsjuk! Här hemma regnar det som om någon öppnat en kran och nu är även farbror Tor framme med hammaren ;)

Svar: Hörde att det inte va så fint väder hemma, skitsommar i år. :( igår hade vi 45 grader på dagen här, va typ för varmt.men klagar absolut inte. :)
Jenny Säfström

2012-08-08 @ 15:34:58
URL: http://pers.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0