Hostig

Ligger fortfarande i sängen men ska alldeles strax gå upp å göra i ordning frukost. Är lite hostig och irriterad i halsen. Vill inte ge med sig. :(
Idag blir det bara en kort dag på hunddagiset då jag ska till läkaren på eftermiddagen å kolla min ljumske igen. Kommer bli hämtad av Christer redan vid 14 tiden. Ska bli spännande och se vilja sötnosar jag ska promenera med idag. Känner av uppe i axlar å nacke att man gått me en del hundar som drog igår. Okej om en drar lite men när man har tre ganska stora hundar på ena sidan å alla får för sig att dra till en viss buske till exempel då har man lite å hålla tillbaka. Men man vänjer sig antagligen å då kommer man inte känna av ömheten. Ska ta en tur förbi stallet idag oxå tror jag. Måste hämta lite grejer å se om det är nåt som måste fixas innan Beauty flyttar hem igen.
Nä nu ere dags att kliva upp. Här jag kan jag ju inte ligga hela dagen.
Bjuder på en bild på söta lilla valpen Alfons som jag fick gå med igår bland annat.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0