Sämre dag

Grubblare som jag är så kan jag inte låta bli att tänka på massa saker som jag inte borde när jag är här borta i härliga soliga landet. Här finns ju så mycket tid som man bara ligger å slappar å då börjar hjärnan gå på högvarv lite då och då. Varför är vissa saker så komplicerade jämt? Varför kan inte allt bara fungera och sluta krångla?
Vad jag grubblar på tänker jag hålla för mig själv då det känns som en ganska onödigt grej att grubbla på när jag är här egentligen.
 
Vissa dagar känner man sig bara så deppig.Spelar nog ingen roll vart man är eller med vem för när hjärnan väl valt att bråka så gör den det utan hänsyn till nåt annat.
Kan inte göra annat än försöka tänka positivt även fast jag e sämst på det i såna här lägen. Men försöka kan man ju iaf... SUCK!
 
Lite uppdatering här bortifrån. Det är varmt, varmt å lite mer varmt! Idag är en pooldag igen som spenderas solstolen här vid hotellet. Igår va vi vid Lindos med hela 45 grader varmt. Jag typ dog av värmeslag! Fick som små prickar på sidorna vid magen, antagligen värmeutslag. Vi gick iaf upp i borgen där och red på och klappade åsnorna som var hur många som helst. Sååå söta! Fast vissa ägare va dumma å bara drog å putta på sina hela tiden å röt åt dom. Gubbjävel tänkte jag då! testa å springa själv i 45graders stekande sol upp och ner för de branta backarna! Vissa människor borde inte få hadjur! Villa slita åsnorna ur handen på honom å ta me mig dom själv.
På kvällen igår vart jag lite besviken faktiskt. Beställde mat på en kinesisk retaurang ådom kommer ut med fel mat.
Men eftersom jag va vrålhungrig så åt jag det jag fick ändåäven fast det inte ens va så gott. Så jag gick sen hungrig efter det då jag bara lyckades äta upp halva. Vi behövde dock inte betala hela eftersom dom gjort fel. Men fasiken va man blir arg när man inte får det man beställt.
 
Nu ska jag bada lite igen åförsöka att inte tänka på annat än just hur skönt vattnet är. Jag å mina tankar e inte vänner idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0