Slut för idag 

Nu har jag slutat för dagen. Har varit en mysig dag idag med en långpromenad på förmiddagen och två små korta rundor på eftermiddagen. Känns som att det hänt mer idag på hunddagiset för tiden har gått jättefort. Har börjat komma in i det lite mer nu och håller reda på kopplena lite bättre när jag går med många hundar. Me det är fortfarande mycket att tänka på. Känns ändå inte riktigt som att man jobbar liksom. Fick med mig en unghund idag som behövde mycket fokus och stimulans under långpromenaden för att inte brusa upp och vilja busa. Men det gick bra. Vi tränade lite passivitet och gjorde lite sitt/ligg övningar. Nöjd över dagen iaf! 
Nu ska jag åka tåget hem och eftermiddagen ska spenderas med att köra med grejer till soptippen, gå ut med hundarna hemma, åka till stallet och sen tömma källaren till lägenheten. I morgon kommer städfirman och ska fixa det sista och efter helgen är lägenheten inte vår längre.
Här går det undan! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0