Texten försvann

Ja det hände igen via telefonen. Fattar inte varför?? :-/ bilden publiceras men inte texten.
Men men... Inlägget tidigare då....
Börjar dagen idag med praktik fram tills kl 18. Efter det ska jag åka iväg till Svärdsjö för att möta upp några hästägare. För i morgon ska jag nämligen visa deras två ston med föl på fölvisning. :) så kul å spännande. Lite pirrig är jag allt.
Sen efter fölvisningen i morgon så är jag å Christer bjudna hem till Camilla på lite födelsedagsfirande med middag å lite festligheter. Vi ska vara hos hennes föräldrar som bor på landet å det härliga med det är att jag kommer se min fina grå hela tiden då det är hos hennes föräldrar som Beauty går på bete hos.
Sen på söndagen ska vi försöka flytta alla möbler från lägenheten så den blir tom. Och efter det ska jag köra å hämta hem Beauty från betet till stallet. Så sen kommer jag kunna rida lite mer igen. :) hon är väldigt rund nu måste jag ju säga.
Fullspäckad helg helt enkelt.
Bilden som kom i tidigare inlägg är på Tessi. En äldre dam som jag fått gå ut me dom senaste två dagarna.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0