Väntar på tåget

Japp ni läste rätt. Jag sitter just nu å väntar på att få åka tåget hem. Går nästan snabbare att åka tåg än bil till hunddagiset.
Dagen har iaf varit bra och jag fick först gå med 4 hundar på morgonen å sen 3 hundar på eftermiddagen. Bland annat fick jag gå med den coolaste bulldogen. Dock tycker jag lite synd om honom då han så lätt får värmeslag å andningssvårigheter. (varför har människan avlat så det blev så??SJUKT) han får ha en blöt tröja på sig för att kylas ner å så får man gå långsamt så han hinner hämta andan. Och självklart ta femtielva vattenpauser så han får dricka och så man får blöta tröjan mera. Men han är bara sååååå söt!
Ikväll blir det en tur till hagen å Betty Boop. Sen blir det mys med vovvarna hemma å Christer såklart. :)
Är fortfarande lite tung i huvudet men ändå bättre än innan.
Bjuder på en bild på fina Helmut!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0