Blir hemma idag

Tydligen kommer inte chefen fram hit ut med sin bil heller så dom ringde och sa att jag får vara ledig idag. Är ingen idé. Är för mycket kaos ute på vägarna och plogbilarna hinner inte med. Ute på vår parkering är det snö upp till knäna. Att det kan komma så mycket på en gång. Helt sjukt ju!
Jag vet i alla fall vad jag ska göra nu, SOVA! Kanske vaknar lite gladare sen.
Undrar om stallskötaren har lyckats ta sig ut till hästarna idag?? Fast hon kanske har en bra bil som orkar.
 
Hoppas på att vädret lugnar ner sig så man kan gå ut senare idag och försöka skotta fram bilen igen så man kanske kan ta sig till jobbet i morgon. Återstår att se....
 
Typ så här såg det ut runt min bil i morse... Fast detta är någon annans.
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0