Fy vilket väder

Nej jag gillar inte riktigt det här. Det är för mycket snö. Okej om det skulle vara lagom men när man knappt tar sig ut ur huset och ännu mindre fram med bilen, inte okej!!
Har tillbringat hela morgonen nu med att kämpa ut bilen utan att lyckas. Däcken bara spinner och den rör sig ingenstans. Är helt slut i kroppen efter allt skottande och pulsande i den djupa snön så jag bara skulle vilja lägga mig ner. Ögonen går typ i kors för att jag inte fått sova ordentligt heller. Hur ska denna dagen sluta?
Chefen ska åka runt å hämta upp alla oss som ska börja klockan 12 då ingen kan ta sig till jobbet eftersom bussar och tåg är inställda överallt. Kommer säkert vara helt dött med folk på jobbet för vem åker ut å handlar i detta väder? Om man gör det så måste det ju vara för något livsnödvändigt. Och något sådant säljer vi inte på Rusta. Känns som att denna dag inte kan gå annat än dåligt.
Vårt lilla förråd är helt indränkt i snö!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0