Lugn morgon

Den här morgonen har nästan enbart spenderats liggande i soffan med ena hunden vid fötterna å den andra framför mig så jag kunnat ligga å kramas. <3 har världens huvudvärk som inte vill ge med sig. Idag kändes det ganska skönt att veta att jag inte måste till stallet. Beauty ska ju ändå vila idag eftersom vi longerade igår så får hon stå ute hela dagen istället och bekanta sig mer med sina nya flockmedlemmar. Så åker jag ut i morgon igen istället och hoppas på att jag inte har huvudvärk då me.
Ska ut med hundarna en liten sväng nu innan jag börjar jobba. Känns tungt faktiskt. Va uppe å sprang lite väl mycket igår så idag gör det ONT! Men bara att kämpa på. Får gå med myrsteg sakta men säkert så går det nog bra.

Igår satte jag upp två stjärnor i fönstret i vardagsrummet. Lite mer jul än bara julgranen. :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0