Premiär för ridhuset

I morse trotsade jag snön och åkte ut till stallet. Idag hade dom ju plogat så var lite lättare då. :)
Passade även på att ta upp Beauty på en premiärtur till ridhuset och lät henne bralla av sig lite i longerlinan samt titta på hur det såg ut i detta märkliga ridhus. Är ju ett omgjort växthus så det ser lite annorlunda ut mot andra. Men jag tyckte att hon verkade ganska lugn. Ingen stress bara piggelin. Fast vi får väl se hur det blir sen när det kommer fler hästar in samtidigt. Nu var vi ju helt solo där inne. Får hoppas att hon anpassar sig ganska snabbt trots att det är lite annorlunda här.
 
Efter stallet så var jag ute med hundarna på en liten promenad och sen åkte jag vidare till jobbet. Tiden gick långsamt men nu är jag äntligen hemma och har varit det en stund.
Snart blir det sova. Min favorit!
 
Bjuder på en gammal bild när Beauty brallar loss.. hihi..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0