Svacka

Känner mig lite nere i en svacka igen så är dålig på att uppdatera. Har liksom inget roligt att berätta.

Beauty har börjat kaxa i nya flocken så nu åkte bakdojorna av ett tag framöver. Har nämligen lyckats få in lite fullträffar på en annan häst som för tillfället är halt. Känns inte så jättekul men va kan man göra?? Hon vill väl visa att hon nu är en "stor" tjej som förtjänar en högre plats i rangordningen. Hon är bra kvick i sina bakben. För att vara på den säkra sidan nu så hon inte sparkar hål på nån mer med sina broddar så kändes det bättre att dra av skorna.
Hoppas att hästarna gör upp relativt fort om vilken plats som gäller.
Liten blyg har blivit stor och kaxig!

Mitt humör går verkligen upp och ner hela tiden och det är ganska jobbigt.
Ikväll efter jobbet blir det stall och sen ett varmt bad tror jag. Kan behöva sjunka in lite i min egen bubbla ett tag.
Ha en fin dag alla ni andra!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0