Time to work

Eller inte riktigt än men snart. :) börjar klockan 12 idag. Vaknade självklart tidigt bara för att jag egentligen får sova. Konstigt att det alltid är så.
Avslutade gårdagen med ett biobesök med fina myggan där vi såg "mammas pojkar" ganska rolig film men ändå ganska konstig tycker jag. Blev en fördröjning som gjorde att dom var tvungna att starta om filmen och som kompensation fick alla en till biobiljett på vägen ut. Så nu kan jag gå på bio igen. :)

Beauty mådde bra igår förutom att hon var svullen i sina bakben igen. Har fått sig några smällar i hagen så finns massa småsår som behövs hållas rena. Men hon är inte halt och verkar inte ha ont så hoppas på att svullnaden lägger sig snart. Hon har ju så känsliga ben.
Borstade och mös en del i stallgången innan jag sen åkte hem. Idag ska Madde rida så får hoppas att det går bra.

Nu blir det lite frukost och morgonmys med dom trötta hundarna.

Bjuder på en bild på min bollmage :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0