kalaslördag

Började dagen med en tur till stallet. Red ut en sväng i skogen å galopperade för första gången ute i snön. MYSIGT! :) Beauty var pigg å ville trava nästan hela tiden så fick bromsa henne ganska mycket. Försökte dra tyglarna ur händerna på mig så hon kunde springa fortare. Piggelinen!

Sen hemma duschade jag å gjorde mig i ordning innan alla skulle komma. Jaya å Charlie var först på plats, sen mamma. Efter dom kom Jessie (Christers mormor), Lone (Christers mamma), Thomas (Christers mammas sambo) å sen efter ytterligare ett tag kom Robin, Linda, Elin å Ella. (Christers kusin med familj) Vi fikade å jag öppnade mina presenter. Fick även fina blommor. Fick en present som verkligen gjorde mig glad. Ska nämligen få gå min hunddagisutbildning !!! Jippi!!! Känns spännande.

Nu sitter vi här hemma i soffan, Jag Christer å Robin å ska kolla på film å bara ha det mysigt. Elin å Ella är i sovrummet å ska kolla på egen film. En toppendag helt enkelt.




















Lite bilder från dagen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0