Knäppa hundar

Hundarna springer omkring å rider på varandra hela tiden. Förstår inte hur dom orkar. Har sagt till dom minst 10 ggr att sluta. Det tar ca 30 sekunder å sen börjar dom igen. Envisa tjejer! Längtar tills löpperioden e över. Blir lite lugnare då. Har iaf varit ute på promenad me dom i 1 timme i den djupa snön. Mili tycker det är skitkul. Kira gillar snön men tycker det är lite kallt mellan varven. Själv så är jag inte så jätte förtjust i snö. Jag gillar värmen mer. Tycker det är jobbigt att man måste ha så himla mycket kläder på sig för att inte frysa. Man är ju verkligen inte fin när man går ut direkt. Ser mer ut som en vandrande boll. Nu ska jag åka ut till stallet å mocka lite skit. Sen blir det nog en lugn eftermiddag hemma. Min kropp skriker efter vila. Min rygg å jag e osams så e nog bäst att lyssna lite på den. Christer kommer ju hem idag oxå så blir nog nån god middag sen oxå.
Ha en fin dag i snön!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0