Sovdags

Follow my blog with Bloglovin
Äntligen dags att få sova. Har längtat. Full rulle hela dagen med jobb, bil som inte startar, hämta Charlie på dagis, stallet med mamma, hem å köra iväg bilen till verkstaden, duscha å nu sist å skönast sängen. Har knappt ens hunnit ge Christer en puss idag. Stackarn! :) han som duktigt suttit å pluggat körkortsteori hela dagen å busat me hundarna förståss, som förövrigt fortfarande håller på å juckar på varandra.
Orkar inte med ett långt inlägg idag då jag verkligen måste sova. Å i helgen hann jag inte blogga då jag fick hoppa in å jobba åt en som va sjuk, så det blev tajt om tid till allt som jag hade tänkt. Inte ens hälften blev gjort. Men men så kan det gå.. Försöker ta mig igenom dagarna så gott det går me allt va det innebär. Ibland ere skitstressigt å ibland så bara struntar jag i stressen å får ingenting gjort som jag ska. Oftast det förstnämda dock.  Nu säger jag natti natti å hoppas att jag kommer sova gott. (vaknar säkert massa gånger som vanligt) Å självklart ska alla ni andra oxå sova så gott!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0