Tågförsening

Darlings tåg är försenat så nu sitter jag här i bilen utanför centralen i kylan. Men som tur är så va det bara typ 20 min kvar innan han kommer. Funderar på om man ska springa in å köpa en kaffe eller inte. Fast jag tycker ju inte att det är så gott egentligen. Dricker ju oftast i hopp om att bli pigg eller för att jag fryser. Tur man har stallkläderna på fortfarande. Lager på lager! Blir nog en tur förbi Vegabaren på vägen hem sen. Finns ju ingen mat hemma. Har inte handlat på hela veckan eftersom Christer inte varit hemma. Har kört på snålvarianten att äta hos mamma eller att bara ta en macka på kvällarna. Gillar inte att lags mat. Å sen e jag trött på dom flesta maträtterna som man brukar äta oftast så är inte ens sugen på hemlagat. Träningen har jag ju struntat i den här veckan oxå så ser det som en "svull"vecka. Hoppas att detta inlägg vill bli publicerat på fejjan nu oxå. Har ju inte fungerat sen jag började skriva här i stället för på andra bloggen. Hoppas att Christer kan lösa problemet åt mig eftersom jag fatta nada. Hållet mina tummar på att han kommer snart, börjar bli kallt nu....



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0