kryssning

Ledig måndagsmorgon efter en riktigt mysig helg. I fredags åkte ju jag å älskling på kryssning. Började med buffen på båten som va helt okej. Efter det blev det en tur till tax free butiken för att handla lite godis. När vi gick runt å tittade hörde vi hur dom ropade att det skulle vara en tävling så vi gick dig för att lyssna vad man skulle göra. Tävlingen hette Strongest man and strongest woman. Lite roligt tyckte vi så vi va me. Gick ut på att killarna skulle hålla en platta öl i varje hand rakt ut så länge dom orkade å tjejerna en bag in box vin likadant. Dom tog tid på alla som ville försöka å sen så gick dom tre bästa tiderna till final som hölls dagen efter. Å tänka sig, både jag å Christer gick till final! :) Jag hade 23 sekunder från båtrekordet tydligen.
Vi fortsatte shoppingen å sen till hytten för att lämna alla saker vi handllat.
Kvällen fortsatte sedan me nån drink samt öl, häng i baren vid trubaduren där vi stötte ihop me två jätteroliga snubbar, black jack å bara mys. En fantastik kväll helt enkelt!
Dagen efter sov vi ganska länge för att vara oss å tog det ganska lugnt på morgonen. Gick och käkade frukost å sen mot kareoken där jag sjöng en liten trudelutt. Hahaha inte att rekomendera att sjunga när man precis vaknat! :) Men kul va det iaf.
Efter kareoken gick vi till tax freen igen för att tävla final. Nu stod alla finalister bredvid varandra å skulle göra samma sak som dagen innan fast nu mot varandra. Riktigt kul! Å det allra roligaste va ju att både jag å Christer vann!!! haha.. Dom blev lite snopna att det va ett par som tog hem båda priserna som bestod av öl å ny kryssning. Så nu kan vi åka två gånger till.
Tycker iaf att det blev en lyckad kryssning även fast vi hade velat vara lite på spat oxå egentligen som tyvärr var under renovering.
Fler såna här dagar ser jag fram emot!!

Lite bilder från kryssningen:












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0