Äntligen

Äntligen fungerar min bloggapp på telefonen igen. Har ju tidigare inte kunnat logga in. Så nu blir det nog mer inlägg igen oxå då jag har telefonen mer än vad jag sitter vid datorn. Är ju typ bara hemma å sover å äter. Så telefonen e smidigare när man inte har någon ro att sätta sig ner. Sitter hemma å käkar lite yoghurt å ska snart iväg å jobba. Känner inte alls för det men va gör man. Fick iaf ett roligt besked igår om att jag fått löneförhöjning så det tackar man för! :-) inte för att jag riktigt känner att jag bidragit med så mycket på jobbet sista tiden då jag e allmänt less på det men tydligen tyckte min chef det iaf. Han sa att han känner sig trygg med att ha mig där å att han vet att man kan lita på mig utan att behöva påminna om massor. Självgående å tar egna initiativ å bara ser till att grejerna blir gjorda å att det blir bra. Att det va skönt att veta att när jag finns på plats så kan han vara lugn. Framförallt med min avdelning som han då helt kan släppa. Att han t ex kan åka på semester å sätta mig som ansvarig under tiden å komma tillbaka till ordning å inte kaos. Känns kul att få höra fina ord ibland. Även fast jag som sagt har känt mig lite sådär halvdålig på jobbet. Jag har ju alltid såna krav på mig själv å jag får lätt prestationsångest å blir stressad när det inte blir riktigt som jag tänkt mig. Ibland har jag nog ribban för högt kanske. Hur som ska jag iaf försöka njuta lite av komplimangerna idag å göra mitt bästa för att lyckas denna helgen oxå. Jag, en till extring som endast jobbar helg å sen 3 HELT nya. Önska oss lycka till!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0