Dagens :)

Idag har jag spenderat dagen först i stallet å sen i hagen hos Betty Boop. Hjälpte till att måla lite grann och pratade med alla som va i stallet. Trevligt när man inte setts på ett tag. Träffade en urgullig liten hundvalp oxå. En engelsk springer spaniel som heter Maja. Mili försökte leka lite me henne men lilla valpen tyckte det va lite läskigt. Hur söt som helst iaf. Beauty mådde bra i hagen men va inte så kelig som hon brukar idag. Gräset va mer intressant än jag. Men man kan ju inte va poppis jämt. En grej som är lite jobbig bara är att hon fått lite mugg i ena bak. Måste fixa sån där bra salva å smörja på. Hon har känsliga ben min tös. Nu ska jag vila en stund tror jag innan vi ska iväg på grillning. :) Tog några bilder på Beauty å hundvalpen men dom får komma me i ett senare inlägg då telefonen inte vill samarbeta.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0