Dålig i natt

I natt mådde jag pyton å hela morgonen å förmiddagen. Haft magknip å illamående om vart annat å inte kunnat sova. Så är hemma från jobbet idag. Kände att det nog inte är lönt att ens försöka jobba på 2-3 timmars sömn med magknip dessutom. Hur jag än vred å vände mig så gjorde det ont å jag låg å svettades. Har lyckats sova ca 3 timmar till nu precis å ska väl ge mig på att försöka äta någonting. Mår inte illa nu men magen gör fortfarande lite ont. Suck! Hatar när jag inte kan jobba, får så dåligt samvete. Men ska bli kvitt detta idag har jag tänkt så jag kan jobba i morgon igen. Har bästa sällskapet här i soffan iaf av tjejerna som ligger å snarkar. (Kira) Hoppas er dag är bättre än min.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0