God morgon!

God morgon god morgon!!
Ny dag, nya tag. Känner mig helt slut idag och inte alls som att jag sovit tillräckligt. Men jag ska nog klara denna dagen oxå. Lika mycket att göra idag så är ingen mening att ens tänka tanken på att vara för trött. Ska klämma i mig några mackor å sen köra igång.
 
Turen till Beauty igår va mysig. Alla hästarna ville kela men Beauty, egot själv ville ju absolut inte att dom andra skulle få bli lika mycket klappade som henne så hon visade lite sura miner till dom så att dom backade undan. Borstade å kliade lite där jag vet att hon gillar det. Sen gav jag hästarna lite mineraler som dom nu mer äter som godis. :) Innan har hon inte gillat mineralerna speciellt mycket men nu när hon bara går på gräs så älskar hon dom. ger dom direkt från näven bara utan att blanda med nåt å hon mumsar i sig. vi valde att ge dom så här istället för att ha en sån där sten som ligger som dom ändå bara trampar runt med som blir skitig å äcklig.
 
Dags att väcka Christer så han kan skjutsa mig till jobbet. Han ville ha bilen idag så han har lovat att köra mig. :)
 
 
Om jag drömmer mig bort idag så kanske tiden går fortare...
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0