kvällstur

Nu har jag precis duschat efter att ha varit ute å ridit på Betty Boop. Härligt men ändå inte riktigt lika härligt som sist. Hon va ju själv idag utan kompisarna så då va hon ju självklart tvungen att testa gränserna hela tiden. I galoppen bl a. så tvärnitade hon en gång, vände runt, studsade på stället och sen tänkte hon även stegra sig en gång men som jag hann styra av. Riktigt envis idag måste jag säga min primadonna. :) men när hon går å inte trotsar så går hon som en dröm. Lite mer balans och muskler så kommer hon bli toppen. Men hon är verkligen en häst som ifrågasätter varför hon ska göra som jag vill. Christer följde med me hundarna och passade även på att fota lite. :) Här är lite bilder från turen. Även på då hon får sträcka ut i galopp. Tittig och på helspänn för allt runt omkring. Men har ju inte så höga krav än så länge. Är ju glad om hon lyckas förstå vad jag vill.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tjejerna sprang me dom me :)
 
 
 
Nu ska jag mysa framför tv:n en stund innan jag somnar.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0