Morgonen har börjat

Känner mig mer död än levande idag men ska ta mig igenom denna dagen oxå. Är så trött. Tycker jämt att jag e trött. Tänk å få känna sig pigg någon gång, va skönt det skulle vara. Jobbar å sliter hela dagen fram tills kl 15. Sen blir det mys med hundarna. Undrar vad Mili hittar på för bus idag? Alltid lika spännande. :) ska hjälpa mamma med att köra en gammal spis till soptippen senare idag oxå. Med lite bärhjälp från Christer. Vill sova middag idag oxå. Känns som att det behövs. Så jag tänker nog unna mig det. Är för övrigt sjukt ridsugen. Kanske ska man ge sig på en tur snart igen. Nu återgå till jobbet å resterande pallar som ska plockas upp. Bara lägga i en växel till så är vi nog snart färdiga. Ha en fin dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0