Mot stallet

Har lämnat av Christer på jobbet (hans sista helg innan han får semester) och ska bege mig mot stallet. Anna ska provrida den gula hästen å se om det kan vara nåt för henne. Hon ska eventuellt få bli medryttare nämligen. Så jag ska åka dit å titta lite tänkte jag. Ska oxå kanske rida idag. Eftersom Beauty inte va så jätte jätte rolig igår me alla sina hyss som hon hade för sig så tänkte jag att då ska hon minsann få jobba lite idag oxå så hon kanske blir lite tröttare i huvudet. Fast idag kommer det inte bli samma utmaning då Kim och hennes häst kommer vara med. Igår red jag ju själv. Men man får ju hoppas att det släpper så småningom så hon blir lite trevlig att rida oavsett om hon har sällskap eller inte. Men det är nog bara en tidsfråga för hon kan ju när hon vill. Är bara lite envis å tycker att han ska få välja. :) Fast den ridturen tar vi nog ikväll om den blir av när det blivit lite svalare. Ska nog försöka städa lite hemma sen idag oxå även fast jag inte vill. Är ju så tråkigt! Ha en fin dag alla!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0