Njuter i solen

Ligger på altanen på mammas baksida å bara njuter av solen med den bästa drycken som finns. Första gemensamma semesterdagen för mig å Christer. Härligt! Började morgonen med fotografering av lägenheten å så ren som den är nu har den nog aldrig varit. Konstigt det där att man bara orkar vara ordentlig när man ska sälja. Haha... Senare idag ska jag en tur till stallet å titta när Anna rider å efter det träffa Sara å träna med Mili. Hon behöver verkligen lite hjärngympa. Nu ska jag fortsätta njuta. Det enda som saknas e datorn å svt play där fälttävlan visas. Attans att mamma sagt upp abonnemanget.



Kommentarer
Postat av: Jennysen

Det finns en SVT-play app ju! Å d går att kolla genom mobilen! Det har jag gjort! :D

Svar: men min telefon e så seg.. :( men nu har vi internet här så kan kolla lite medans Christer spelar fotbollsspel. :)
Jenny Säfström

2012-07-30 @ 21:33:18
URL: http://jennysen.soclog.se
Postat av: Marie

Ska ni sälja???

Svar: japp, vi ska sälja. :)
Jenny Säfström

2012-07-31 @ 08:45:07
URL: http://marieangel.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0