Ridit :)

Igår va lyckan total!! Äntligen fick jag rida min fina grå :)
Hade sällskap av Kim och Camilla som red de andra hästarna från betet. Beauty skötte sig exemplariskt å vi både travade och galopperade längs travslingorna som finns där. SÅ HÄRLIGT!
Nu tycker säkert många att jag e lite knäpp men herre gud va härligt att sitta på en häst som faktiskt har egen balans i galoppen och som klarar att gå i typ slowmotion tempo i galoppen så man bara kan åka med å slappna av. Beauty är så perfekt för mig! Å jag är SÅ glad att jag köpte denna underbara häst.
Jag har ju bara haft travare och galoppörer innan å det är stor skillnad på att sitta å galoppera på dom. Även fast vi inte red länge alls så kändes det helt fantastiskt! Beauty orkar ju bara en liten stund så vi anpassade oss efter henne. Men hon va så himla duktig! Min fina häst!!
Längtar tills nästa tur kommer.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0