snart semester

Nyss hemkommen från jobbet mätt och belåten. Stannade å käkade på vegabaren på vägen hem med Christer, Robin å Linda. MUMS! Vi orkade inte göra någon mat idag så det blev perfekt. Ska snart gå och borsta tänderna och krypa ner i sängen. Lägenheten känns väldigt tom nu när tjejerna inte är här. Dom ska sova hos mamma då både jag och Christer börjar samtidigt i morgon. Så kommer det bli hela den här veckan så det kommer att kännas konstigt. Är så ovanligt lugnt och tyst. Ingen liten busevovve som kommer med leksaken eller som tassar efter en när man rör sig i lägenheten.Och ingen gris som ligger å snarkar i soffan. Saknar dom redan fast dom precis blivit lämnade där.
 
På jobbet idag har det flytit på bra. Hade som uppgift att flytta om massa saker och trycka ihop på en mindre yta. Hann inte riktigt klart men det mesta blev gjort iaf. Lagom med kundfrågor och ingen som va sådär jobbig och dryg.
Detta är sista veckan innan min 8 veckors LÅNGA semester. :) Tänk er, 8 veckor! Vi kommer börja med två härliga veckor på Rhodos, sen har jag en vecka hemma. Sen är de 5 resterande veckorna iofs planerade till min hundpraktik så då kommer jag ju "jobba" där. Men det känns ändå inte lika tungt. Det ska bli kul och spännande och prova på och förhoppningsvis blir jag ännu mer taggad att bara köra igång och plugga klart och starta mitt eget projekt. Ser fram emot detta!
 
Nu säger jag natti natti och hoppas att jag får med mig Christer och sova. Han är inte ett dugg trött.
 
 
 
Nedräkningen har börjat. Snart semester, sol och bad!! :)
 
 
 
Min "badpojke"
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0